Dagens Dior..

52049-664

..kommer här och heter DIOR Trotter Romantique Small Flap Bag
och kostar $575.00....Jag tycker den är ubercute med de där charmiga handtagen och rosetten!
Skulle passa mina "levnadsvanor" bra...blir nog inte så lika lätt  nedsmutsadav glassätande barn och smink som gårdagens Vita Vuitton;)!

Lessen jag inte hunnit skriva idag...MEN VI ÅKER TILL SÄLEN PÅ SÖNDAG ELLER MÅNDAG!
Massa att fixa med ju...Nu ska jag till banken innan de slår igen för helgen....
Blir ingen utgång eller party för moi ikväll eftersom jag har barnen denna helg oxå..så jag hinner blogga
mer senare idag! Håll utkik ..det kommer bla. lite sminktips!

Ska slänga på mig Busnel och solisarna och sprrriiiinggga upp till odenplan nu...
Ciao!=)

(om jag har missat att svara på någon kommentar så gör jag det ikväll..kram!)
40 kommentarer
Natali

ååå du bara åker iväg överallt...härligt att se att du lever livet trots två små barn!!

Svalling

Du verkar vara lycklig, det är skitbra! (: Var i sthlm bor du?

sofiemadelene

Åh jag firade nyår i sälen, du får clubba lite där uppe för mig, eftersom det var så långa köer när jag var där =)

hannahsthlm

Natali: ha ha..jaa..livet stannar inte för att man får barn..tvärtom..men lite omprioteringar måste ju göras;)!Lilla-E och W ska med till Sälen..undrar om Lilla-E kan lära sig åka slalom?Det visar sig..=)!

Svalling: Ja då..im happy=)! Jag bor vid Odenplan.

sofiemadelene: Åhh...kanske nån vill vara barnvakt i sällskapet som ska m till Sälen så jag kan gå ut nån kväll=)..det visar sig..kan tänka mig att det var grymt lååånga köer på nyår!..annars lät det som ett perfekt nyårsfirande!

Christine

Åh, små knattar i backen är ju för gulligt... Med hjälmar som är större än kroppen, hihi! fast min bror höll på att åka på en galen rackare för några år sedan, han åkte lite som han ville, och åke in framför, tur att min bror bara kunde plocka upp rackaren och sätta ner honom på en säker plats haha. Hmm, du får hålla koll på dina små söta så det inte händer dom något =)

Dior väskan var skitsöt =)

hannahsthlm

Christine: Jaa...små knattar i backen är ju ubercute=)!Ska absolut hålla reda på de små liven så de inte racar framför någon i pisten..kanske får ha ett rep runt Lilla-E..det blir ju hans slalom premiär;)! TACK för omtanken..du är ju för gullig!=)

8ball

is very interesting site...

Elza

I+have+your+site+for+its+useful+and+funny+content+and+simple+design.4

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Anna

Sentimental and nostalgic. Great.o

Elizabeth

Hello admin, nice site ! Good content, eautiful design, thank !

Nicole

You+have+an+outstanding+good+and+well+structured+site.+I+enjoyed+browsing+through+it.

Jennifer

Your work is marvelous!!,

Joon

i love this site.D

Smith

Hi+friends%21+Sorry+for+it%2C+but+I+very+need+money%21+%3A%28U

Prohor

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.m

Elizabeth

Interesting+web+page+is%2C+i%5C%27ll+see+you+later+one+more+time%2B

Bill

You have a wonderful website here. May God rich bless you always.f

Svetlana

Very cool design! Useful information. Go on!1

Jennifer

This is very interesting site...

Sveta

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.o

Marilyn

Nice site... Cool guestbook...+

Jooni

Hi, all. Nice site...I really like your site ! Good job man.p

Katie

Thanks+so+very+much+for+taking+your+time+to+create+this+very+useful+and+informative+site.+I+have+learned+a+lot+from+your+site.+Thanks%21%21t

Nicole

Hi%252C%2Ball.%2BNice%2Bsite...I%2Breally%2Blike%2Byour%2Bsite%2B%2521%2BGood%2Bjob%2Bman.N

Amanda

You+have+built+a+good+website

Meteor

Cool+guestbook%2C+interesting+information...+Keep+it+UP.+excellent+site+i+really+like+your+stuff.h

Sveta

Your work is marvelous!!s

Katie

It\'s a great and valuable site!l

Prohor

Wonderful+and+informative+web+site.I+used+information+from+that+site+its+great.2

Smith

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!o

Vasilii

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!e

Kim

It%5C%27s+a+great+and+valuable+site%212

Katie

Sentimental and nostalgic. Great.f

Sveta

Wow!!! Good job. Could I take some of yours triks to build my own site?

Keno

I enjoyed your page. Keep up the good work! Feel free to visit my page. It\'s cool too.

Bush

I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work, greetings+

Lastdaycarnivale

Hello, any body here???