Budget Make

52049-711

Jag är ingen Budget mästare precis men beundrar verkligen dem som lyckas med något stort av små medel...Både vad gäller kläder och make up!
Jag är dock en make up junkie som fastnar för det mesta i smink väg och HAR en del budget varianter i min make up box och mitt badrummsskåp som kanske inte är lika välanvända som en del lite dyrare favoriter MEN här är iallafall en make up med några "budget produkter" som jag tycker är OK!

1. Jag använde The Body Shop:s VITAMIN E Moisture cream som fuktkräm
2. Sedan YSL  Contour Expert Yeux som ögonkräm (okey...ingen budget produkt..)
3.Jag gillar faktiskt MAX FACTORS Flawless Perfection med PRIMER och FOUNDATION i samma tub fast med olika behållare! Använde först primern (som inhåller spf 12,bra!) och sedan foundationen i färgen Creamy Ivory nr 40
4.Fixerar maken med DIOR Loose Powder (okey..no budget..men jag använder ALDRIG Budget puder)
5.På kinderna ACO:s rouge i nr 02 Rose
6. Ögonen har ramats in längs franskanten uppe och nere med LANCOME  Le Cranyon Kohl Brun (min favorit kajal...inte budget maybe men inte så dyr heller..)
7.Mascara jag använt är som vanligt HELENA RUBINSTEIN Lash Queen i färgen Feline Brown (använder ej Budget mascara, äger ingen...)
8.Till ögonbrynen har jag använt  en brun  ögonbrynspenna från H&M. mycket billig men helt ok!
9. Lipgloss är LUMENE  Berryfun  i nyansennr 3 Let´s Run Wild.

Jag är lite strssad idag, har ej hunnit blogga något eller kolla på mina kommentarer men det ska jag absolut göra ikväll! Hoppas ni har en adorable Tuesday!
Kram Hannah!
54 kommentarer
jessica

lika vacker med budget eller inte =)

Kim

Vilket sött Chanel-hårspänne! Make-upen ser jättefin ut :) Ha det bra!

Malin

Har sett att du tycker om Håkansson hur är det märket för en torr/känslig hy?

Jätte roligt att läsa din blogg...

Kom ihåg att skriva om dåliga ansiktskrämer som inter ger underverk till hyn, är så nyfiken!

Maria

Hihi, det var ju inte så mkt budget där ;) Jag tycker att Lumenes makeup-bas för ögonen är en väldigt bra budgetprodukt, får ögonskuggan att sitta som berg!

Vintage*Jessica

Vilkett sött ansikte och hårspänne :)
sen tycker jag att du har väldigt fina läppar med :) snyggt
snygga Ögon bryn med det e fusk skrattar

sköt om er ska kila iväg hämta min son dagis nu :)

suratanten

He he...gulligt spänne:) Hur är aco:s rouge? Mitt favoritrouge är budget, LÓreal.

Fancy desire

Har varit sugen på att testa MAX FACTORS nya foundation. Blev lite sugen nu!
Fancy Desire

Sofia

Haha, rolig idé med budgettest, även om du misslyckades KAPITALT med att använda bara just budgetprodukter! :)

Både rouget och läppglanset ser dock kalasbra ut, ibland är billigt bra!

Matilda

Jag diggar din blogg otroligt! Dessutom hittar man alltid dina söta kommentarer här och var! ;)

mikkan

vi har samma foundation ;P..jag tkr den är jättebra jag andvänder inte de så mkt nu på våren/sommarn
:D hade bra ! kram

Ida

Gud vad dina barn är gulliga :)

Emilee

Asså Hannah du är typ världens sötaste, haha :D Ska anta din utmaning snart föresten :)

Tesan

Fint! Rouget ser jätte bra ut. Måste nog kika på det nån dag... :)

Tinna

Läppglansen ser fin ut!

hannahsthlm

jessica: Tack..vad snäll du är:)!

Kim: Tack:)! Ha det så bra du med!

Malin: åhh..absolut..mycket bra att du påminde mig om cremerna from hell:) Lovar att göra ett litet inlägg om dem snart!
Håkanssons produkter är fab! Speciellt facemisten som återfuktar huden är såå bra!Passionfruit och orangeblossom är mina favoriter..huden blir som ny! Rek. verkligen dem! På www.smashing.se finns produkter från Katarina Håkansson bla. som man kan beställa hem!Jag har själv lite känslig hy och tål produkterna jättebra! Lycka till!

Maria:ha ha..neeej, men jag fööörsökte iallfall! Tror jag har en Lumene ögonbas nånstans som jag fått,måste provas, tack för tipset:)!

VintageJessica:Tack !Vad snäll du är:)!
Hoppas det gick bra med dagishämtningen!

suratanten: Visst är spännet gulligt!=)Aco:s rouge är över förväntan faktiskt! Fick upp ögonen för det när jag skulle handla alvedon nån gång och har faktiskt använt det då & då!:)

Fancy Desire: Speciellt primern tycker jag är bra för den inehåller spf och håller jättebra, ett helt ok köp=)!

Sofia: ha ha..jag försökte ju iallfall...Speciellt rouge och lipgloss är lätt att byta mot budget..mascara och puder svårare...=)

Matilda: åhh..Tack:)! Vad roligt att höra!

mikkan: Visst är primern bra? (ja foundationen oxå..men jag är typ in love with primern)=)Kram!

Ida: Tack:)!De är riktiga gostroll;)!

Emilee: ha ha..det är ju du med:) Ska bli kul att se utmaningen sen!

Tesan: Ja det kan faktiskt vara värt att kolla in Aco:s produkter emellanåt:)!

Tinna: Tack!;)

Christine

Nä, mascaror ska man nog satsa på. fast min "one by one" från Maybelline är faktiskt att rekomendera. passar min fransar iafl(ganska tunna och korta). Har också den ögonpennan... så bra! =)
kul med make up tips! Hihi.

hannahsthlm

Christine: Visst är Lancome pennan bra..just loove it;)! One by One har jag ej prövat, kanske blir av framöver=)!

Hanna

urfint! var har du köpt chanel hårspännena? ;)

hannahsthlm

Hanna: Tack:) Hårspännet har jag fått av min lillasyster som bor i San Diego..så det är köpt nånstans i USA;)!

Emma

vilket sött spänne du har:) jag brukar använda budgetsmink är ju studernade:) men nu har jag köpt Mabelinys mouse det är grymt:) men anänder mycker Make Up Store:) hehe är dte budget?

sara

finns det att köpa make up artists sminkboxar under 6000:-?
Kram!
Sara.

8ball

is very interesting site...

Prohor

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

analbleaching

Hello, nice site

Sveta

I you all love!r

Keno

Great Site - really useful information!

Jersey

Your site is very interesting and useful

Britney

The+site%5C%27%5C%27s+very+professional%21+Keep+up+the+good+work%21+Oh+yes%2C+one+extra+comment+%2D+maybe+you+could+add+more+pictures+too%21+So%2C+good+luck+to+your+team%21n

Nicole

Your guestbook is example of middle-class guestbooks. Congratulation! I?ll show your site and guestbook to my friends.

Bush

Thanks so very much for taking your time to create this very useful and informative site. I have learned a lot from your site. Thanks!!

Katie

I enjoy your site very much! THANK YOUu

Helga

Thank you for your site. I have found here much useful information...-

Jooni

Great+site.+I+will+bookmark+for+my+sons+to+view+as+well%21%21%21+

Anna

Thank you for your site. I have found here much useful information...e

Urii

Looking for information and found it at this great site...s

Jersey

Found your site in google, and it has a lot of usefull information. Thanx.c

Sveta

i love this site.a

Prohor

You have built a good websiteo

Jennifer

Nice site its very interesting site! your site is fantastic.r

Jersey

Excellent+site%2C+added+to+favorites%21%21

Sveta

Thank+you+for+your+site.+I+have+found+here+much+useful+information...%2B

Meteor

I you all love!.

Keno

I consider that beside Your site there is future!t

Vasilii

Found+your+site+in+google%2C+and+it+has+a+lot+of+usefull+information.+Thanx.%25

Helga

You guys do a wonderful job! Keep up the good work!!!t

Helga

Interesting web page is, i\'ll see you later one more time%

Smit

Oh o ho! very nice site!+

Sveta

Excellent web site I will be visiting ofteno

Sveta

Thanks for your project. I like this site. KEEP IT UP..i

Park

Your site is very interesting and useful%

Smit

I\'m love this great website. Many thanks guyi

Bob

Great Site - really useful information!